Pomoc dla użytkowników strony

4. Jak dodać własną stronę do listy już wpisanych stron ?

Powrót do strony głównej | Powrót do Pomocy

 Chcesz, aby na liście wyświetlanych stron znajdowały się również twoje własne wpisy.

1. Należy zrobić miejsce na własny wpis. W tym celu wybierz stronę, z której nie będziesz korzystać i kliknij po prawej stronie nazwy przycisk z minusem. Przy zapytaniu o potwierdzenie wciśnij przycisk OK. Strona została usunięta.

2. W dolnej części bloku z którego wykasowano stronę pojawi się napis "dodaj". Kliknij na nim.

3. Pojawi się okienko w którym należy wpisać nazwę strony którą chcesz dodać oraz jej adres. Nazwa strony to tekst, który pojawi się na liście stron.

4. Kliknij przycisk "Dodaj" w dolnej części okienka. Przycisk "Anuluj" powoduje anulowanie wpisanych zmian.

5. Wpisana strona pojawi się na końcu listy w odpowiednim bloku.

 

Powrót do strony głównej | Powrót do Pomocy